loading...
دانستنی های جهان
mohammadhosseyn بازدید : 16 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
تنها زنی که تمام مردهای دنیا از او میترسند!! (عکس)
این زن  31 ساله از کشور مصر،به نام جیهان مصطفی قوی ترین زن جهان شناخته  شد.او چند سال پیش، پس از اینکه توانست 9 بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد.وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم.

او همچنین می افزاید: برزیلی ها مرا خارق العاده و آمریکایی ها بلدوزر نامیدند. البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم و همه اهالی محله زندگیم، مرا دوست دارند. خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت نصبیم نشده است.
 
 
 
mohammadhosseyn بازدید : 8 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
با دیدن این عکس ها به قدرت بی حد خداوند پی میبرید
این تصاویر نشانگر قدرت بی نظیر پروردگار است.
 
کوهستان دانژیا، چین
 

12 یار سنگی، استرالیا
 

نعل اسب، آمریکا
 

تپه های شکلات، فیلیپین
 

آبشار کائتور، گویان
 

مزرعه برنج در بالی، اندونزی
 

جزیره روح، کانادا
 

رودخانه شات اوور، نیوزلند
 
mohammadhosseyn بازدید : 15 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
رابطه کثیف این پزشک با زنان بی هوش!! (عکس)
طبق گزارشات پلیس ایالتی اوهایو در پی شکایت هایی مبنی بر قتل عمد و تجاوز از سوی پزشک معالج هنگام به دنیا آوردن نوزاد، پلیس را برای دستگیری وی با تحت نظر گرفتن پزشک پرده از جنایت وی برداشت.بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافیپلیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این پزشک شیطان صفت را دستگیر کند.
 
وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.وی متهم به مرگ ۵ نوزاد به همین شیوه شده است.بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله دوربین های مخفی در مطب وی در بیمارستان اوهایو و همچنین بخش های دیگری از بیمارستان که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.همچنین طبق گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر ۲۳ ساله اثبات شد.
 
 
این پزشک که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوزادانشان در این بیمارستان بستری می شدند، پس از به دنیا آمدن از طریق وب سایت اینترنتی خود به حراج می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان می داد.وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف روبرو است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پلیس به سر می برد.
تعداد نمایش ۲۲۳۶۳ بار
mohammadhosseyn بازدید : 10 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
ساخت یک آپارتمان کوچک بوسیله سطل زباله (عکس)
ساخت یک آپارتمان کوچک بوسیله سطل زباله (عکس)
در این وضیت بی خانگی در شهر های بزرگ یک جوان خوش ذوق که در کار طراحی است سطل زباله را تبدیل به یک مینی اپارتمان کوچک نموده است.به گزارش وبلاگ آسان وب آقای گریگوری کوهن که اهل کالیفرنیاست برای اقامت های کوتاه مدت خود در شهر نیویورک دست به این ابتکار جالب زده است.
 
او از یک سطل زباله 2 هزار دلاری آپارتمان کوچک و البته مجهز به آشپزخانه ،دستشویی ،حمام و حتی مکانی برای افتاب گرفتن طراحی نموده است.روی سقف زباله دان تانکر کوچکی قرار دارد که اب اشامیدنی و دستشویی و حمام تامین می شود.در گوشه دیگر این سطل زباله ماکروویو و اجاق گاز کوچکی قرار دارد که بوسیله نیروی برق کار می نمایند.
 
 
 
 
 
 
 
mohammadhosseyn بازدید : 20 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
باز هم خلاقیت چینی ها همه را بهت زده کرد!! (عکس)
به حق چیزهای نشنیده و ندیده!تا حالا آپارتمان بر فراز کوه دیدیم ولی کوه بر فراز آپارتمان از عجایب چینی هاست.
این مرد چینی ساکن ایالت بیجینگ در یک اقدام نادر بر فراز آپارتمان چندین طبقه کوه صخره ای ساخت که در نوع خود بی نظیر است.او 6 سال وقت صرف بالا بردن سنگ و قلوه سنگها و در نهایت ساخت این ویلای عجیب و غریب نمود.

این ویلای مجهز به خیابان و درختان متعدد نیز می باشد.آقای ژانگ لین خواب و خوراک را از ساکنان این آپارتمان گرفته است.همسایگان این ویلای صخره ای بر این باورند که این کوه باعث ایجاد ترک در اپارتمان شده و روزی این صخره بر سر انها خراب خواهد شد.مقامات دولتی می گویند اگر تشخیص دهند که این کوه صخره ای ضرری برای ساکنان دارد نسبت به تخریب ان اقدام خواهند نمود.
 
 
 
 
 
mohammadhosseyn بازدید : 10 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
اقدام بسیار شجاعانه و جسورانه این خانم ها (عکس)
خیلی ها با خود فکر می کنند که فقط مردان با دل و جرات هستند.دو خانم آمریکایی بر فراز کوه تفت در ایالت کالیفرنیا با غلبه بر ترس خود در ارتفاع 3300 پایی از سطح زمین روی طناب به حرکات اکروباتیک پرداختند.
 
خانم امیلی سوکنیک به همراه دوستش هایلی اشبورن در فاصله هزاران متر از سطح زمین روی طناب باریک به حرکات اکروباتیک پرداختند.آنها بر این باورند که افراد در درون خود خلاقیت های فراوانی دارند که می توانند انها را به منصه ظهور رسانند.این تصاویر توسط عکاس 31 ساله "جارد الدن"گرفته شده است.
 
 
 
 
 
 
 
تعداد نمایش ۸۵۹ بار

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 796